26 Temmuz 2011 Salı

Bol gülücüklü sabahlar...

Büyük cadıdan herkese günaydın bol gülücüklü sabahlar :) Şöyle bir baktım da kocaman bir günü daha arkamızda bırakıp yenisine başlamışız. Güneş doğmuş hava sıcak... E böyle olunca sabahın 6sında süpürgem beni dürttü hadi kal artık gün başladı diye :) Bende hemen kalktım ve bilgisayarımın başına oturup yeni blogumla ilgilenmeye başladım. Aslında ben sürekli birşeyle şeylerle uğraşmaktan çok çabuk sıkılan bir insanım. Tabi birde blogun tutulmazsa iyice moralin bozulup bırakmak doğaldır diye düşünüyorum. Bu konuda siz Ablacıklarımdan yardım bekliyorum :) Daha uzun uzun yazmak isterdim ama bilgisayarda vakit kaybetmeden bu güzel günün tadını çıkarayım değil mi?


Buda Sertap Erenerin 2011 albümünden çok sevdiğim bir parça...

0 değerli yorum:

Yorum Gönder

Bloguma gelip beni ziyaret ettiğiniz ve değerli yorumunuzu bıraktığınız için çok teşekkür ederim.Tekrar beklerim :)